19 augustus 2013

My favorite things


My favourtite things!

Het is alweer enige tijd geleden dat ik een aantal van mijn huidige favorite things heb gedeeld en dit terwijl ik een aantal nieuwe ontdekkingen echt niet meer kan missen.



Vaseline Spray & Go
Ik houd van mooi en lekker, maar vooral van gemakkelijk! Toen ik een paar weken geleden de nieuwe Spray & Go van Vaseline bij de kruitvat zag liggen werd ik helemaal enthousiast!
Dit is echt iets voor mij. Heerlijke geuren, lekker voedend, trekt snel in en heel gemakkelijk aan te brengen. Ik ben voor de Aloe fresh gegaan, een lekkere frisse geur voor de zomer.
Één tip: ga op een handdoek op badmat staan tijdens het insprayen om te voorkomen dat de vloer glad wordt!
vaseline spray & go

Something personal
Wat ik nog niet gedeeld had op mijn blog is dat ik ten huwelijk ben gevraagd! Het huwelijks aanzoek was een verrassing en de ring die ik kreeg ook! ben er ontzettend blij mee dus mag niet ontbreken in my favorite things!

engagement

L'oreal to the rescue
Mijn haar elke dag wassen is niet iets wat ik wens te doen, maar op een gegeven moment was het wel nodig. na een bezoekje aan de plaatselijke kapperswinkel liep ik naar buiten met een flesje L'oreal pure resource shampoo en een intense repair mask. De shampoo maakt mijn haar echt schoon en het masker voed mijn punten extra omdat deze geverfd zijn.
Inmiddels kan ik gewoon weer om de dag mijn haar wassen en soms lukt het om er nog een extra dag tussen te laten zitten. Wanneer mijn haar niet heel vies is was ik alleen mijn hoofdhuid en niet de rest van mijn haar om zo mijn haar niet te veel uit te drogen.

my solution for oily hair
My loves...
Als het aan mij ligt verlaten deze foundations mijn beauty stash nooit meer!
Ze zijn wat prijzig, Designer lift €49,50 en de Luminous silk €47,50 maar het geld echt waard.
Verkrijgbaar bij de Bijenkorf. Ik koop de Armani foundation als ik ga winkelen in Antwerpen bij Parfuma, hier zijn ze echter wel een paar euro duurder. 

armani foundation

Hugo Boss Nuit
OMG deze parfum is zooo lekker! Ik ben weg van zwoele en verleidelijke warme geuren zoals de Nuit parfum van Hugo Boss. De eerst volgende parfum aankoop wordt het zusjes van de Nuit > Jour!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten