21 juli 2013

Instagram lately


Ik blijf Instagram een van de leukste apps vinden, zeker nu je er ook korte filmpjes mee kan maken.



Een korte uitleg bij de foto's van de laatste tijd:

1. Ik ben echt druk bezig met het huis schoon te maken en anders in te delen
2. Het bedrijf waarbij ik werk heeft een moederbedrijf in Japan en een paar keer per jaar wordt er op en neer gereisd, dit keer kwamen de Japanners naar NL. Ze brengen altijd cadeautjes en snoep mee. Dit keer groene Kitkat, het smaakte een beetje vreemd en erg zoet
3. Het eindresultaat van mijn laatste DIY projectje
4. We hebben er ons eindelijk toe aangezet en een muur in de huiskamer zwart geverfd. Nu nog de Marokkaanse lamp ophangen en ik ben helemaal happy!
5. De mooiste kussens gescoord bij de Intratuin!
6. Ik had even een break van de minth thee, maar de minthee is weer helemaal terug in mijn leven!
7. Met de fam zijn we een dagje naar Knokke, Belgie geweest. Lekker geshopt en heerlijk gegeten aan zee.
8. Nog steeds blij met een snelle whitening behandeling met de whitening pennen
je kan jouw whitening pen aanschaffen voor €15,95 via  clean-white.nl met de code witte-tanden88
9. Bloemetjes drijvend op het water, vind ik zooo mooi :)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten